söndag 21 november 2010

Lilla CuteD!

Tänker mycket på datan idag! Min älskade data! Kanske skulle döpa henne.. kanske hon skulle få heta CuteD. Ja.. lilla CuteD!

1. Seeega lilla CuteD. Jag vet att du oftast sammarbetar med mig.. men ibland är du allt lik mig. Om jag inte stänger av lilla CuteD ordentligt över natten så totalvägrar hon dagen efter... blääää...

2. Tänk om någon tar min lilla CuteD?? Tankarna kommer nu då det öser en våg med en massa inbrott just nu! Det jag skulle vara mest rädd om och som dom skulle vara mest ute efter är just lilla CuteD!!

Alla mina bilder?? Från mina barns första timmar fram till nu! Så mycket som man glömmer och minns tack vare bilderna. Nej.. det vore en madröm!

Fanns det inte någon sida som alla snackade om för ett tag sen? Så man kan spara sina bilder på internet oxå. Just mina bilder är väldigt värdefulla...


... och min älskade CuteD med såklart.. Snälla... hoppa över vårat hus!

2 kommentarer:

  1. Köp en extern hårdisk som du spara all bilderna på. För tänk om datorn går sönder då försvinner alla bilder...:-( De är perekt att ha som back up!!
    Älskar oxå min dator;-9!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Jag sparar alla mina bilder på en skiva med som jag för över 1 gång/månad.

    Vad skulle vi göra utan våra bärbara bästisar? :-)

    SvaraRadera