torsdag 18 november 2010

Min nya blogg!!! =))

Är så nöjd och glad för att jag hittade hit. Kommer att lämna ett avslutande inlägg på den gamla sen kommer detta att vara min nya! Bara min!! =)

Är just hemkommen från lite arbete. Lika trött i ryggen som vanligt. Men absolut inte i onödan.

Pojkarna fick lite för tidiga julklappar av mig. Kunde inte hålla mig. Julle måste ju ha en bössa när han ska med pappa ut. Skulle få in en bild på han och hans nya bössa.. men datan segar som vanligt.. =(

För ovetande kan jag berätta att han redan varit med på sitt första jaktpass och att han skötte sig under all kritik. Han fick dock avsluta några drev tidigare då han blev akut -bajsnödig! Eftersom han inte fyllt 3 år så kan man nog inte begära av honom att han ska hålla sig några timmar till..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar