fredag 13 maj 2011

12 dagar kvar!!

Helt sjukt... när jag skulle trycka in 12 dagar så föreslog datan en tidigare rubrik; 12 veckor kvar!!
Och nu är det endast 12 dagar kvar. Det närmar sig.

Nyss åkte Ch på sin tredje resa. Det går undan. På Lördag är det bara två resor kvar för honom sen är han våran i mer en 2 veckor. Har jag sagt att jag älskar den mannen och ser väldigt mycket fram emot våran resa!!
Vill oxå påpeka vilka underbara svärföräldrar jag har. Det är deras förtjänst till en stor del att vi kan åka iväg. Och vem tackar nej till att ha med sig barnvakterna till solstolarna och partydrinkarna? =)

Har jobbat idag och efter det har vi varit ute hela familjen tills nu. Så det blir tyvärr lite segt med bloggandet. Men jag tror ni förstår mig va? =)

Har en stoooor nyhet som jag vill skrika ut men tror inte jag är redo att skriva så mycket om den här ännu.. samtidigt som jag tror dom flesta redan förstått det nu.
Nej, jag är inte gravid och nej, vi ska inte gifta oss på Gran Canaria. Men han får gärna fria om han vill. Tycker att han ska fria den 28 Maj då det är svärföräldranas bröllopsdag. Sen har jag en ring på mitt finger med det datumet.
Tror det var datumet min pappa konfirmerade sig?

Snart ska barnen sövas och sen ska jag blogga lite mer. See ya!

2 kommentarer:

  1. Hmmm såg något i finnveden onsdag som skulle kunna vara er nyhet....?! Kan det stämma?

    SvaraRadera