tisdag 3 maj 2011

Vänner!!


Är så fruktansvärt glad och tacksam för alla mina tjejvänner! Dom som förgyllar min vardag.
Mitt gamla tjejgäng. Varenda kotte. Dom som fortfarande drar i mig fast att jag blivit tråkig och skaffat Svenssonliv!!

Och mina nya tjejkompisar. Som Sandra. Underbara människa!!!
Jag är så glad för att få vara så rik på vänner. För jag vet att alla har inte samma tur.

Jag säger samma sak till dom som till mina barn;

Kärleken delas inte för att det blir fler. Kärleken växer dubbelt upp varje gång!!

3 kommentarer:

  1. Låter underbart......blir lite avis...

    SvaraRadera
  2. Det är för att du är som du är gumman, man vill nog vara vän med dig. Kärleken känns! Kram/mamma

    SvaraRadera
  3. Jag är så glad att jag har dig som vän också :-)
    Kram ♥

    SvaraRadera