tisdag 17 maj 2011

Nej!!!

Inte nu!! Håller på att bli sjuk. Eller.. jag blir aldrig SJUK! Jag får aldrig feber. (Peppar, peppar!) Jag blir endast lite halvkass med rinnande näsa, ond hals och en hemsk fruktansvär hosta som håller i sig minst 2 veckor!



Inte nu!!

Sen på detta har jag ingen energi. Har powernapat (alltså SOMNAT!) två gånger idag. Inte konstigt heller. Jobbade hela helgen plus att igår blev det ett långt och tungt pass. (Men roligt!)

Fick tips om Sinova? Tänkte oxå kolla med er om ni tycker Kan Jang hjälper? Ni som provat..
..alla magiska tips mot förkyldningar mottages tacksamts emot!!


3 kommentarer:

  1. Först och främst tänk aldrig "tänk om jag blir sjuk" Vänd istället på det och tänk "låt mig vara frisk" Det gör faktiskt en jävla skillnad! =)

    SvaraRadera
  2. Eller "hoppas jag får vara frisk" är mer posiivt och det är bättre att tänka positivt :P

    SvaraRadera
  3. Har inte testat något av det, hoppas att du känner dig piggare snart! Kram/Madde

    SvaraRadera