torsdag 19 maj 2011

Vikten??

Nej... jag gav upp.. eller nått!

Tur nog så har jag inte gått upp i vikt utan står stadigt på mina 71 kilo! Men jag skulle ju väga 65 till den dagen vi reser. Och det gör vi om 5 dagar. Och tro mig.. jag kommer inte att nå mitt mål!! =(



Kanske den dagen kommer.. kanske inte! Hoppas på att få ett nytt ryck snart igen. Kanske efter semestern?
Men inte nu.. choklad är såååå gott!! Och tyvärr är det inte den nyttiga mörka chokladen...


Nu längtar jag till Ch extra mycket!! Snart är han hemma hos mig! (Och i två veckor dessutom) Och så längtar jag extra mycket efter barnen med.. =( Lämnade dom kvart i 10 på dagis och har inte sätt dom efter det! Kom nyss hem och båda sov så gott. Jag som hade hoppats på EN godnatt puss!! Jaja, snart får jag en hel vecka att pussa på dom. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar