fredag 13 maj 2011

Äntligen går det att blogga!!!

Men vad hände med blogspot??

Inte bara jag utan många fler har haft problem sedan igår kväll. Gårdagens inlägg försvann och idag har man inte kunnat komma in!! Men nu funkar det!! =)

Idag så åkte vi till Vaggeryd en sväng där vi lunchade med min svärgeska och kusinerna fick leka av sig lite. (Eller bråka av sig?) Sen blev det jobb för min del. Och nu sitter jag här. En lagom härlig Fredag!

Tänker tjurigt ändå visa mina nyköpta kläder från Ellos som jag hade uppe igår men som försvann!;


En jumpsuit som jag faktist trivdes i. Kommer nog bäras mycket i sommar!

Och en fin blus som jag köpte just för att jag äger inga blusar. Endast svarta kläder, långa tunikor eller linner.
Nu ska jag bara köpa ett par jeansshorts oxå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar