torsdag 19 maj 2011

5 dagar kvar..

God morgon!!

Sitter i morgonrocken och njuter av kaffe. Underbara kaffe! Underbara sovmorgon!!

Idag ska en nagel fixas som gick av i Måndags. Sen blir det jobb ikväll. Men vad gör det när det regnar.
Då är det faktist bara mysigt att sitta i kassan. Och man ser alla som kommer in dygnsura och handlar. =)

Sitter och funderar på barnfilmer. Hade ni några favoriter? Jag hade en.. minns ni Rainbow Right?

 Och hennes stela hästar??

=) Hade ni någon favorit från barndomsfilmerna?

"Rainbow Right, visa vad du kan..."

2 kommentarer:

  1. Trasdockorna och bumbibjörnarna tror jag det var för min del.

    SvaraRadera
  2. My little ponny minns jag bara att jag gillade mycket.
    Och sen fredagsklubben eller vad hette det? Disneyklubben kanske, fast det är iofs ingen film ;-)

    SvaraRadera