torsdag 19 april 2012

Familjen supertrött!

Precis kommit hem från dagis / jobb och just nu sitter / ligger vi i soffan och bara är supertrötta. Alla tre.




Det tar på krafterna. Och även imorgon blir det än lång dag så idag får vi frikort. Från städ och tvätt!

Hur folk som alltid jobbar heltid orkar.. det är ett mysteri för mig.

Något som skulle både njutas och behövas just nu är en egen timme i frisörstolen. Luggen börjar komma ikapp resten av håret just nu och det är inte bra.



Men som sagt.. När skulle jag hinna det?

- Ps Mamma Mitt I ...

2 kommentarer:

  1. Jag förstår inte heller de, jobbade 6,45-16,30 idag och de brukar jag inte (jobbar 75%), åh nu är jag (vi) trötta, Tuva har haft både ett och två utbrott, men nu sussar hon gott:) Jag med snart, imorgon får jag sluta ett, skönt!

    SvaraRadera
  2. Det tar på krafterna! :) gott och sluta13 imorgon! Själv får jag kämpa till 17! :(

    SvaraRadera