måndag 16 april 2012

Gissa vad jag gör..

Måndagkväll.
Efter jobb.
Barn sover.





Ja! Bröllopsplanering. Och ännu mer kommer det att bli! Hur ska bordsplaceringen se ut? Jag vill skriva själv så vilken handstil? Färg? (okey.. vit och silver! Nått har jag kommit överrens om med mitt huve!)

Blir galen!! Och tänk när jag bestämt mig och gjort 70 stycken och ångrar mig?!

OBS: Vill varna bröllopskänsliga läsare. Min blogg KOMMER att förvandlas mer och mer.. till en BRIDZILLABLOGG!




- Ps Mamma Mitt I ...

6 kommentarer:

  1. förlåt...men bordsplacering är bland värsta som finns!
    Jag har aldrig förstått vinken med det, vill hellre att gästerna ska känna sig bekväma med vem de ska dela bord med =)

    Men ditt bröllop, ditt val =)

    SvaraRadera
  2. Faktist är det vårt val. Jag gillar det men trodde först inte att Ch ville ha det men det ville han. :)) olika det där!

    SvaraRadera
    Svar
    1. precis, ert val!
      Å det är väl det som är bra att man får tycka olika =)

      det var inget elakt menat...sa bara min åsikt =)

      Radera
    2. Det förstår jag! ;)

      Radera
  3. Men skulle ni inte bara ha middag med några få o sen fest med många?

    Ska ni fortfarande ha sittande placering ändå?

    SvaraRadera
  4. Det beror på hur man ser på det. Middag för släkt och närmsta vänner = 70-80 personer och fest på kvälld för resten av vänner.

    SvaraRadera