onsdag 18 april 2012

Lite sorgligt är det allt..

...ATT jag förlorar läsare.
Ni blir bara färre och färre. =(

Är jag bara tråkigare och tråkigare?

Vet själv att det just nu inte bloggas så jättemycket. Men det är ju för att allt handlar om jobb och bröllop just nu. Plus min dumma dator och min dumma telefon.

Datorn har barnen tagit sönder genom att TRYCKA i en sån där "usbsak" på fel håll. Så jag kan inte ladda in fler kort från kameran. Vilket är supersurt. Har ju tagit bilder med den med.

Och telefonen ska vi inte snacka om. Idag har den inte gjort annat än att startats om igen och igen och igen... SUCK!

Nej.. ännu ett tråkigt och meningslöst inlägg från mig.
Jag ska skärpa mig. Men snälla.. sluta inte läs...

3 kommentarer:

  1. Jag slutar inte läsa :)

    SvaraRadera
  2. Jag läser med. Och jag har dessutom skickat ett trevligt mail precis. Eller två tillochmed. ;)

    SvaraRadera