söndag 8 april 2012

Vilken dag!

Har tvättat, diskat, varit i Ullared OCH varit på gymmet.

Just nu kör jag bara kondition på gymmet och ingen styrka. Vet att styrka=snygg kropp! Men just nu vill jag inte bygga nått. Vill bara att vissa delar ska försvinna. Några fettklumpar här och några bilringar där. ;)




Som denna bilden. Tog den första April och tänkte skriva "någon som ätit för mycket" och då skulle alla skriva "naw, när kommer nummer tre" och då skulle jag skriva "NEJ, jag har bara ätit för mycket!"
Men jag la aldrig ut bilden. För jag var inte redo. Är inte redo nu heller men what the hell.. :(

Kan dock erkänna att jag spänner ut magen för fullt. Men vad gör det. Jag KAN fortfarande se gravid ut om jag vill.. och jag vill inte!

Äh, sluta gnäll- tänker ni nu. Och det tänker jag göra. Sluta gnälla och fortsätta kämpa. 11 veckor och 6 dagar kvar...

- Ps Mamma Mitt I ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar