onsdag 16 maj 2012

Äntligen är dagen över!

Har varit stress hela dagen. Men nu är rumpan nerbänkad precis där den ska va! :)

Något som jag inte skrivit om på länge är ju hur det går med vikten.
Ja, jag kämpar fortfarande. Tänker på vad jag äter och försöker motionera så ofta jag kan.

Men. Fortfarande 71..

Men !! Igår provade jag klänningen och den satt bättre. Jag kunde ha bh under och ryggfläsket bildade ingen rumpa så visst har något hänt! :))

(sa jag att när jag köpte den så kunde jag inte ha bh till och det bildades en ryggrumpa? Risk.. Jag vet! Men det är drömklänningen och jag är envis!)

Ett nytt mellanmål som jag fick nys om på Facebook provade jag igår med. Keso, ett digestive och en banan. Faktist gott..


Kanske för att jag slingrade över lite honung med..men nån måtta får det va.. =P

- Ps Mamma Mitt I ...

2 kommentarer:

  1. Något annat också som är gott och knappt innehåller några kalorier, men mycket protein, är att du vispar en äggvita ganska hårt och blandar i kvarg, lite vaniljpulver och färska eller tinade bär! Awesome! Där snackar vi smakorgasm!! Haha.

    SvaraRadera
  2. Keso är kanon gott å man kan bland i vad som helst ju =), Nötter, bär, frukt, grönsaker mm =)

    SvaraRadera