söndag 6 maj 2012

Sicken dag..

Ledig! Men ändå allt från ledig.

Först blev det kalas hos min älskade mamma. Underbar smörgårdstårta (som alltid) och för mycket fika.

Efter det blev det ett pass på gymmet. Fortsätter kämpa med armarna. Gäddhänget ska bort! :)

Sen stressa till Sandra S med Lisa för att kika på klänningar. Jättefina.

Sen iväg till kyrkan för att lyssna och välja musik.
Vilken underbar solist vi fått tag på. Jag rös. Fler en en gång.
Vi fick även testköra vigslen och jag kan bara säga; jag längtar. :))

Avsluta ny dagen med lite mys. Pojkarna är lediga imorgon så ikväll får dom vara uppe lite längre.

Hoppas eran dag varit lika underbar. Kall! Men underbar.


- Ps Mamma Mitt I ...

1 kommentar:

  1. Åh vad jag längtar tillbaks till den tid då jag planerade mitt bröllop =) Älskade att fixa och köpa grejer, gör inbjudnings kort mm =)

    SvaraRadera