onsdag 30 maj 2012

Städat!!

Äntligen är det rent och fint hemma. Hur länge tror ni det får vara det?

Innan städningen idag så kom Erica och Melvin förbi.
Söta unge som blir större och större. Och får mer vaken tid. :)


Och mina pojkar älskar honom. Dom klänger och tjatar och stackars Erica får knappt amma ifred.
Tycker att pojkarna borde få en egen bebis att gosa med. Eller i alla fall en hund! ;)

Har precis handlat och provat mina nya röda skor. Glad att jag testkörde dom till affären första gången och inte en helkväll på stan. För ajajaj vad skorskav jag fick..


Men det försvinner väl det med?

Nu ska jag rensa garage och sen göra kvällsmat. Sen var denna dagen över.
Men.. Jobbar bara två dagar och sen är jag ledig hela helgen! Gött!! :)

- Ps Mamma Mitt I ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar