tisdag 15 maj 2012

En underbar vecka!

Idag kommer M till mig. Vi ska prata bröllopsfrisyrer och dricka kaffe. Och sen blir det minigänget för grabbarna. Då är min tanke att springa in på kupan och fynda. Behöver assieter, vinglas och bestick.

På Fredag firar jag och Ch 10 år. Barnvakten är bokad men vi vet knappt vad vi ska göra. Kanske middag på piren, picknick i Gränna eller relaxen på rosenlund. Fler tips mottages tacksamt.

På lördag ska jag på fest. 250 års kalas. Ska bli så roligt att släppa alla planeringar och bara vara gäst själv! :)

Och på söndag drar jag och mina bröder med oss mamma till bredaryd. Hennes dröm var att få äta på bambu. Så klart vi ställer upp. :)

Men nu ska jag duscha och plocka. Vilken frisyr tror ni jag skulle passa i på den stora dagen? :)


- Ps Mamma Mitt I ...

1 kommentar:

  1. Ja det ska bli så himla kul på Lördag!!!

    frisyr..ja det är svårt!! Du har ju sällan upp satt så du kanske ska ha som du brukar fast med lite lockar och bara lite uppsatt upp till men ändå en ner släppt frisyr, om du fattar =)

    Man ska ha så man känner sig bekväm men ändå snygg!!

    SvaraRadera