måndag 7 maj 2012

Underbart gott!

Finns det något bättre en köttfärslimpa? Med god sås, potatis och saltgurka?
Och det bästa av allt.. Svärmors köttfärslimpa.

Ja. Min svärmor kom hit i Lördags och lagade mat åt oss. Tanken var att jag skulle försöka själv. Men tvätt, besök och lathet kom i vägen.
Men vad gör det?




Det blev godare så. :))

Ibland är det gött att bli serverad. Och just matlagning som inte är min stora hobby.
Hade jag varit kille hade jag säkert blivit servad jämt. Utan konstiga blickar.

Ett skämt: En kille tror inte att tjejer kan byta däck. Men hallå.. killar kan inte ens hälla upp kaffe själv. Hahaha.. ;)

Nej. Byta däck gör jag inte. Men jag byter glödlampor, skruvar hyllor och får igång frysboxar själv. Plus att jag bär runt ett ton i veckan. Så lite kan jag.. ;)

- Ps Mamma Mitt I ...

1 kommentar:

  1. Köttfärslima, så gott!! det måste jag göra en dag i veckan =)

    SvaraRadera