lördag 29 september 2012

Åh så lycklig blev jag!!

Gick upp 05.45 och 07.00 åkte vi med trötta barn (och en trött man som sovit 3 timmar) till ULLARED!!


Men vi var inte ensamma! Gud vad folk det var.. Armbågarna fick jobba sig röda! Och turen hade jag väl knappt heller. Det första som händer väl på gekås parkering är att en bil lyckas skvätta en hel vattenpöl över mig och Mille!


Kall och frusen blev jag!
Men det löste sig väl på plats i varuhuset!
Pojkarna skötte sig bra. Knepet är att ha två vagnar och varsin unge! Eller i alla fall att ha ungarna inne i buren.. Lösa skulle jag aldrig våga!


Nu är vi hemma igen. Kläder till barnen och lite annat smått och gott blev det!
Men det får ni se nån annan dag. Nu blir det kaffe och om 40 blir det jobb!
Kan man ha det värre en regning höstlördag? Först spendera pengar och sen tjäna in nya! ;)

- Ps Mamma Mitt I ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar