tisdag 11 september 2012

Att sova!!

Varje natt.. VARJE natt så kommer mina små monster in till mig och gör min sömn lite mindre, men lite varmare.
Igår gick jag till säng själv. Mina monster sov gott i på sina platser och då kände jag -tro det eller ej- men då kände jag mig ensam.
Hade svårt att somna. Klockan var nog ett innan jag till slut somnade.
Men jag vaknade inte ensam.


Nej, både Mille, Julle och Kingen värmde mig gott.
Känner mig väldigt älskvärd.
Njuter. Vem vet när detta tar slut?



- Ps Mamma Mitt I ...

1 kommentar:

  1. Njuter?! Så fort mina små kommer in till mig så går jag genast tillbaka med dom till deras små sängar. (Fast nu kommer de typ aldrig)
    Jag kan, och har aldrig kunnat, sova med andra i sängen. Har t.o.m svårt att sova riktigt ordentligt när karlen sover hos mig/oss.

    Men det låter så mysigt när andra fyller sängarna med knottar och karlar :-)
    //Kram

    SvaraRadera