onsdag 5 september 2012

Glad eller ledsen!

Har känt mig så konstig idag.
Ena stunden ler jag - tänker på hur lycklig jag är!
Sen blir jag ledsen - känner att något tynger mig, något fattas! Men vet inte vad..
Sen ler jag igen!
Mycket på gång. Förändringar på g. Test. Kanske därför..



Två saker just nu som testar hur mycket jag vågat och hur självsäker jag är:

1. Att skaffa en hund. Jag har aldrig ägt en hund innan. Har alltid velat men inte vetat om jag skulle klara av det? Vågar jag vara själv med hunden om den morrar?
Kingen är underbar. Han är perfekt för mig. Jag vågar och kan. Jag är hundägare! :)

2. Att sälja. Stå framför folk och prata. Har ju blivit så förbaskat feg dom senaste åren. Jag tror inte på mig själv tillräckligt. Men om det låg på 50 % för 1 år sen så är det på 69 % nu! :) Jag växer som människa.

Att sälja Tupperware är verkligen bra för mig. För min skull!
(och av andra orsaker med så klart!)

Så med andra ord.. Just nu testas min självkänsla och kanske är det därför jag känner mig så lycklig-olycklig-lycklig?

Jag vet.. bara en massa svabbel och jag vet inte om ni hängde med.. Men det var bara lite jag ville skriva av mig ikväll! :)


- Ps Mamma Mitt I ...

1 kommentar:

  1. Dina tankar är inte så tokiga. Du har vuxit flera hundra procent sen jag träffade dig första gången/ carina <3

    SvaraRadera