måndag 10 september 2012

Vabbdag!!

Idag fick jag stanna hemma med lille Bullen!
Vaknade vid 05.00 och kände direkt att Julius var som ett element! 38.6 plus en massa konstiga utslag på händerna och runt huvudet.

Så jag ringde "glatt" till jobbet och meddelade och sen vände vi oss om och somnade om igen.

Klockan 10.00 vaknade vi sen. Känner på Julius. Inte alls lika het längre...

Men utslagen var kvar.







Så jag ringde Vc och lämnade mitt nummer till deras automatiska telefonkö.

Sen ringde jag Ch och berätta. Fick då svaret på mysteriet:

Igår hade dom smörjt Julius med ett annat myggstift en vad dom brukar på.
På händerna, runt huvet och nacken.

Så nu vet jag vad utslagen kommer ifrån i alla fall.
Hoppas bara febern vill försvinna oxå..

- Ps Mamma Mitt I ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar