torsdag 27 september 2012

Mina coola killar!!


Igår fick dom varsin fickpeng av världens bästa farfar. Deras ögon samarbetar alltid ihop inför denna människa.
Men istället för godis så hittade dom tatueringar i en annan affär!
Kunde dom bli snyggare?


Mille se detta i förnuftiga ögon.
Han är försiktig med vatten så dom inte försvinner.
Men Julle.. Oj vad han älskar dom! Han pratar om riktiga tatueringar och han är så stolt över dom.

Stackars pojkar som har mig som mamma bara.. För JA! Dom ska fylla 18 innan dom får ta det riktiga steget. Så om 14 år Julle!
Om jag lyckas hålla mig. Vad vet jag om 12-13 år? Kanske är jag lika svag och förblindad av deras ögon då som andra..

Tur att det inte är aktuellt på länge i alla fall!

Mina små pojkar!

- Ps Mamma Mitt I ...

1 kommentar:

  1. Vi har varit stenhårda med 18 års gräns på tatueringar!
    De ska veta vad de gör och dessutom inte kunna komma till mej och säga "mamma hur kunde du låta mej göra en sån?"
    Tobias fick dock en vid 17 år då han har ett stort ärr han ville dölja men vi var noga med att hjälpa honom välja, det blev en tribal =)

    SvaraRadera