torsdag 27 september 2012

Plötsigt så!

Helt osminkad och mitt i "latmoster" så bestämde jag mig för att besöka Vaggeryd!
People hade kundkväll med erbjudande och mamma hade kaffe! Sagt och gjort!

På med mascara och in med ungarna i bilen!

Blev en snabbvisit hos mamma och sedan gjorde jag det hemska! Jag lämnade barnen där och åkte för lite egentid i klädbutiken!

Men nöjd blev jag:


Ett par jeans (äntligen säger Ch som många gånger svär över att jag inte äger några jeans utan bara "tantleggins"! ) , en höstfärgad topp och en annorlunda tunika!

För cirka 500 blev det mitt! Älskar rea!! :)

Nu är vi hemma igen alldeles försent! Men vad gör det?
Sovmorgon i morgon igen! :))
Loooove mitt jobb! Hur många har en sovmorgonsvecka? ;)

- Ps Mamma Mitt I ...

1 kommentar:

  1. Ja äntligen, nu kan du se ut som alla andra jeanstjejer lite grann. Gissar att kjolen åker på oftare än jeansen ändå:-) / carina

    SvaraRadera