söndag 16 september 2012

Nä nu!!

Nu fick jag nog! Nu jäklar!
Energin är tillbaka och med andra ord är den riktiga Evelinan tillbaka! Och jag är arg! Förbannat arg på den lata, energilösa Evelinan som varit här alldeles för länge!

Huset ser hemskt ut!
Ungarnas rum är mer som soptippar än mysiga barnrum!
Man hittar inget i skåpen och på trädgården finns det bara gamla löv, leksaker och en massa ogräs!

Så idag har jag äntligen börjat! Blev storrensning i Julius rum! Mer slängdes än sparades!



Imorgon blir det Milles rum och kanske ett par skåp. På tisdag blir det städning. Och i helgen blir det trädgården.

Nu äntligen.. Är jag tillbaka! ;)


- Ps Mamma Mitt I ...

1 kommentar:

  1. Visst är det skönt att rensa och slänga ibland, fattar inte var allt kommer ifrån. Jag kan lätt fylla en sopsäck med bråte varje gång jag går igenom barnens rum. Konstig det där, men alltid lika härlig känsla när det är klart.

    Kram!

    SvaraRadera