fredag 4 januari 2013

Det funkade bra att jobba!

Lite trött, seg och yr men annars gick det bra. Förbaskat skönt att få komma UT i vardagslivet igen.. :)

Men vet ni vad jag gjorde!
Jag försov mig. Inte så ovanligt tänker ni.. nä.. men om man inte börjar förrän klockan 10 så undrar man hur man lyckas. Förmodligen hade Mille tröttnat på att mammas väckarklocka ringer hela tiden så efter två gånger hade han väl stängt av den.
Och jag sov vidare..
Och trött var jag!



Klockan 04 sparkade jag ut Ch från sovrummet. Nu är han portad därifrån tills han slutat snarka.
Det tär på mig!

En snarkande man.
Två element (barn) på var sida.
Och en lurvig hund vid fötterna.
(Nej då.. Han får absolut inte sova i sängen..)

Ja.. Och angående element..

Mille fick tillbaka febern inatt. Har sovit hela dagen. (Och då sov han mellan 21-11.30!)
Hoppas skiten försvinner snart!! Vi vill vara friska.. Stackars barn..


Nu dricker jag ett glas rött. Det jag missade i måndags. Och nu var det gott! :)


-ps: mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar