torsdag 3 januari 2013

Jaha..

Hade visst lite influensa ett par dagar. Det gjorde väl inget?
Eller missad jag nått?

1. Jag missade tolvslaget.



Jag som drömt om just detta tolvslag i flera år. Att just detta tolvslaget så skulle jag fira hej vilt. För innerst inne.. så har ju allt detta med 2012 varit lite skrämmande..

Okey..

2. Jag har missat att vi bytt månad. Det är inte längre kalla, mörka December. Näpp! Nu är det Januari och vi går mot ljusare tider...

3. .. som det här med snön! Det fanns snö sist jag var ute! Är det vår nu?


Och ändå var jag bara sjuk i 2,5 dagar..
Vad mycket man kan missa på detta!

Men nu är jag kry. Lite energilös men ändå rastlös.
Ska bli kul att gå tillbaka till vardagsysslorna. Men det bli i lugn takt.

Och när alla är friska och krya.. Ja då kör vi spelkväll med nyårstema:


För vi har ju skumpan kvar! :) och lite till..

-ps: mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar