tisdag 22 januari 2013

Vilken dag!


Började dagen med projekt: städa/rensa/tvätta!
Halv tolv händer föregående inlägg. Mille får ut blod ihop med tvåan.
Klockan 13 ringer doktorn. Får en tid 14.30.
Hopp.. Pausar i städandet och fixar ihop en snabblunch.
(Pirog i micron är smidigt! Tack Billy!)
Kommer till doktorn. Blir lugn (jag var lugn) och får med mig en massa rör hem.
Japp! Nästa gång Mille skiter ska JAG gräva i det! Uuuuuurk...
Förmodligen var det bara något litet sår.
Kör ungarna till minigänget.
Hem och dammar och hänger upp en tvätt.
Hämtar och kör barnen till gympan. Hem och rastar hunden, åker och handlar.
Hämtar barn. Klockan 18.00 är vi hemma.
Hänger upp tvätt.
Äter kvällsmat.
Dammsugar.
Bäddar rent sängarna..

Puh!

Så ja, bara idag, lyxar jag till det.
Bara ikväll..


-ps: mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar