onsdag 2 januari 2013

Nån gång ska väl vara den första!

Tror att jag och mina små pojkar åkt på den riktiga influensan. Har bara hört talas om den men aldrig upplevt den. Sjuka har vi varit/ är i alla fall.

För Julle började det i söndags. Och för mig och Mille börjades det i måndags. På självaste nyårsafton.
Jag försökte med allt för att inte vara sjuk. Jag käkade Ipren. Jag jobbade. Jag var värdinna. Tur för mig att det var våra föräldrar här.. Runt 23 åkte dom hem och jag kunde äntligen sova i soffan.
Jag sov när klockan slog tolv. Jag missade nyår.


Champagnen blev orörd och tillbehöret lika så.

Igår låg vi hela dagen. Julle som blivit pigg var med farmor och farfar.
Idag känns det som att det blir mycket vila oxå. Försöka göra nått ska jag.. men mest vila!

Julle är fortfarande trött. Mille har feber, är lös i magen, hostar och supertrött. 3dje dagen för honom.
Jag är nästan feberfri. Men trött, öm i kroppen, yr och har kvar den hemska hostan.



Måste vara nån slags influensa va? Önska oss krya på oss nu så vi blir friska. Har en hel nyårsafton att köra..


-ps: mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar