måndag 15 april 2013

Badavslutning!

Idag var det sista badochlek-stunden för Mille!

Sköööönt.. Tycker jag, fast jag inte få säga det högt!

Men denna måndagsstress! Slutar 13. Hämta Mille, byta om och lämna. Handla eller göra något annat viktigt i 45 minuter. Hämta Mille. Hem. Rasta hund.

Sen middag..



Men självklart gjorde jag det och kommer att göra det igen.
Aktiviteter har väl bara börjat?

Någon hockeymorsa hoppas jag att jag slipper bli bara. Men det hoppas jag tyst!

Nu blir det snart middag och kaffe för min del. Sen är det tvätt som gäller.
Och rensa utekläder och skor.
Hoppas regnkläderna passar!!



-ps: mamma mitt i!

1 kommentar:

  1. Får lite dåligt samvete när andra börjar med aktiviteter men vi har lite svårt att få till det vad gäller tider.
    Vardagar går helt bort och de flesta helgaktiviteter börjar antingen okristligt tidigt eller är mitt på dagen så hela helgdagen försvinner...

    SvaraRadera