söndag 28 april 2013

Sicken dag!

Fullt upp hela dagen.. Men inget mig emot!
Jobb och slit fram till klockan 15. Sen till gymnastiksalen och kika på barnens gympaavslutning!


Så duktiga alla barn var!
Bara Mille som mest stod och bet på naglarna.. men han är ju helt enkelt en badkille istället!


Mina killar i grönt! :) lätta och hålla koll på! :)

Ursäkta dåliga bilder! Iphonen är helt enkelt inte bäst på allt!

Sen blev det storhandling! Gånger sju!
Vi har verkligen missat detta med att handla hem och planera. (Och då jobbar jag i en affär.. )

Efter detta blev det en härlig runda med hunden.
Dusch.
Order. (Tupperware)
Telefonmöte. (Tupperware)

NU sitter jag väldigt bekvämt i soffan.. en timme i alla fall..

Nästa helg är jag ledig men inte blir det lugnare då!

På lördag står jag och en T-kollega och visar upp världens bästa plast på marknaden.
På Söndag blir det kurs.

Men.. I love it!

-ps: mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar