söndag 7 april 2013

Kurs som förr!

Hela helgen har jag spenderat i Kalmar på kurs.
Skulle jag vilja skriva..
Men nej, det var inte Kalmar! Det var typ 5 mil ifrån rakt ut i ingenstans.
Täckningen var efterlyst!
Mobilberoendet var inte matat!

Men jag har haft skoj och lärt känna en massa nya härliga människor!
Och all denna information!!!
Jag är helt proppad och taggad..









Ja, skoj hade vi!

Men visst längtar man hem.

Att kunna duscha i sin icke skräckfilms liknande dusch!
Att kunna sitta och göra nummer två på toan länge och nöjt!
Att kunna sova i sin mjuka, varma säng med fler än en kudde och utan risken att ramla ner.. (Ja, jag sov i en våningsäng!)

Och så klart.. Att kunna pussa och krama på mina pojkar!!



Lyckan är enorm!
Välkommen hem, Evelina!! :)

-ps: mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar