torsdag 11 april 2013

.. och i verkligheten!

Enligt tidningen:


.. och i (jamenprecis) verkligheten:


Ja.. nästan lika fint! För att vara gjort av mig!

Och det var gott! Recepten ser ni väl? Annars får ni låna ett par läsglasögon!
En rolig detalj med denna maträtt var att den skulle innehålla Pak choi!
Jamen vad är det för nått konstigt tänker ni nu!
Jo, en sort salladskål som faktiskt finns att köpa i min butik!

Jag beställde hem denna konstiga grönsak till onsdagen och idag hittade jag detta recept!
Gott faktiskt!

Och för er som inte bor så nära min underbara butik så går det lika bra med salladskål.. (Enligt receptet!)

Men ni måste ju prova Pak Choi! Det låter ju lite finare och är lite dyrare. Lite vardagslyx behöver vi alla ibland! :)

-ps: mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar