tisdag 30 april 2013

Varborg?

Jaha..
Det är liksom en festlig dag idag!

Är lite bakom flödet. Kanske för att det är min vanliga lediga fredag och kanske för att jag jobbar imorgon. Men med 100% extra betalning!! Det duger..

Skulle städa idag. Yes, tänkte Evelina! Idag ska det skrubbas.. Men istället blev det tvätt, disk, matlagning och PANG var klockan 15 och ungarna skulle till minigänget!
Så istället blev det:


(igen)

Idag.. hör och häpna.. för första gången så gick vi dit! Eller jag sprang efter två cyklande huliganer med en bajsnödig hund släpande efter mig! Lugn!! Han fick bajsa.. och kissa.. typ 1007 gånger!

Nu är Evelina nyduschad och redo för en tripp till Vgd! Brasan ska tändas och ungarna är väldigt förväntansfulla!
Kommer Madicken finnas där?
Hittar hon sin sko?
Vart är Abbe?

Ja, skäms nästan.. men det är det ända mina barn förknippar brasan med.. Det har liksom aldrig blivit av innan! Nu undrar bara jag:

Kommer jag in till området med min bil?
Kommer jag bli svart av sot?
Kommer jag slarva bort mina barn?


Spänningen växer.. (Eller nått)

Ciao!!


-ps: mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar