måndag 21 oktober 2013

10 anledningar till att börja blogga igen!

1. Jag saknar det!! Verkligen!
Även om ni tror att jag tröttnat så är det inte så. Varje dag öppnar jag appen men sen fryser det! Det blir tomt i huvet.. likt en pingisboll...

2. Har så mycket att berätta för er! Inte för att det hänt något särskilt.. men ändå små saker som händer jämt.. :) fattar ni?

3. Jag har träffat ett fan! Eller en läsare i alla fall.. Och då menar jag inte min mamma!
I lördags träffade jag en tjej från Jkpg-området som jag aldrig sett innan men hon kände igen mig. Hon läser min blogg. Har hittat till mig via en annan och sen fortsatt att läsa! Hur coolt är inte det?

4. ...

Okey! 3 anledningar till att börja blogga igen!
Men dom får duga!

Så nu kör jag en egen utmaning.
Under en vecka nu SKA jag skriva något varje dag och det SKA vara med en bild! Tror ni jag klarar det?


-ps: mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar