tisdag 22 oktober 2013

Så var det delen med bilder oxå..

Tisdag!
Första dagen med min utmaning!
Jag har inte glömt vad jag lovat er!

Kanske detta faktist funkar! Att liksom tvinga mig själv att skriva kanske tränar upp min blogglust igen! ;)

Vi få hoppas!

Men vad ska jag skriva? Då var vi där igen..
För vad har hänt idag?
Jobbat.
Vilat.
Ätit.

Och rastat hunden..


och rastat barnen!



Hösten har ju verkligen kommit till oss nu! Kyla, regn och rusk!

Och förkylning efter förkylning..

Första omgången satte ju sprätt på min vikthistoria!
Nu är det flera veckor sen den försvann men jag är fortfarande kvar i lathetsbubblan..
.. och då går vi in i nästa förkylningsomgång!

Livet som en småbarnsmamma:
Trött, lat och snorig!
Knappast pigg, inte trevlig och absolut inte sexig!

Men ändå är det värt det! :)
Vet inte om jag skrev nått vettigt i detta inlägg men nu är det gjort!
Vad vet vi?
Jag är snorig, osexig, trött och har rastat mina barn!

Härligt! Vi hörs imorgon igen! ;)

-ps: mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar