måndag 28 oktober 2013

Barnens dag!

Började dagen med en mindre runda. "Endast" 5 kilometer blev det idag! Men det är jag nöjd med.

(Har en förbaskad träningsvärk i rumpa och ben sen igår.
Är fortfarande glad för att jag äntligen gick en mil! )

Sen blev det att hämta upp S och hennes lilla kille och tillsammans med mina pojkar, mamma och mina brorsbarn drog vi till Monkey Town!
Underbara ställe!
Julle har tjatat under hela sommaren om att få åka dit men jag har vägrat. På sommaren ska man vara ute!
Men nu var det dax! Höstlov och allt! :)


Sluschen var nog godast! :)

Efter att stormat där inne ett par timmar så blev det lite shopping. Några maskeradskläder skulle inhandlas.
Hittade vad vi ville ha och körde sedan hem.

Nu sitter jag här och inväntar stormen! Hoppas vi får behålla strömmen nu annars börjar jag lipa! Tur att jag har min älskade hund hos mig!

-ps: mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar