torsdag 31 oktober 2013

En sminkad kväll!

Ikväll blev det sminkparty hos mig. Efter för många avbokningar så fick jag äntligen till det.


Det var Mharelene från MaryKay som kom och visade upp vad hon hade.


Den nakna sanningen.
Tyvärr var det ju inget dagsljus så med andra ord inga rättvisa bilder.



Så blev resultatet i alla fall. Denna bild med blixt.
Ursäkta mina buskiga och manliga ögonbryn! Är det nått jag är dålig på så är det att sköta dessa. Men vem behöver det med lugg?


Utan blixt.
Är så nöjd med mascaran! Inga klumpar. Den beställde jag såklart! :)


Kvällens hedersgäst!
Julius. Så snygg i rött läppstift!
Dock är han för ung så han fick bli utan! :)

Jag känner mig jättenöjd så här efteråt.
Har aldrig innan brytt mig så mycket om smink och alltid köpt det billigaste.
Kanske borde bli lite noggrannare i mitt val. Vill ju ta vara på mig själv!

Hur tänker ni kring smink?
Kvalitet? Billigaste?

-ps: mamma mitt i!

1 kommentar:

  1. Oriflame :P Billigt, bra för miljö och djur och jätteskoj att jobba med =)

    SvaraRadera