onsdag 23 oktober 2013

Me and the Bulle!

En sak som ni missat nu när jag varit lite "frånvarande" från bloggen är ju den lilla detaljen "minitonåring" som nu förflyttat sig från Maximilians kropp till Julius kropp!

Jag har mina aningar om att detta handlar om den lilla magiska siffran 5!

Att vara 5 år kan inte vara lätt! All denna ilska som kommer samtidigt som du helst bara vill ha en kram.
Min Julius har gått från förnuftig, mysig och snäll till en skrikande, gigantisk bebis som bara bråkar med storebror så fort han får chansen.

Det kan inte vara lätt för honom med denna identitetskris!

Ska han gråta? Skratta? Slåss? Kramas?

Jaja.. Det går ju över.. eller?
För Mille har ju kommit tillbaka! I alla fall till 70 %..


Men jag överlever! Helt har han inte försvunnit min lilla bulle!




-ps: mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar