tisdag 6 december 2011

En viss tid i livet...

... är man väldigt tacksam för människor som med svett och tårar hjälper en!

Tack till alla starka män som hjälpte oss med flytten i Lördags!
Tack Sandra som hjälpte mig med plockning och vindrickning i Lördags och kommer att hjälpa oss i morgon oxå!

Och mest och flest och störst tack till min svärmor som hjälpt med packning, städning, barnpassning, tvätt, städning, putsning, matlagning, städning och sa jag städning?

Och vore det inte för henne så hade jag inte haft några gardiner och jag hade inte haft något tålamod!


Sen är jag så dålig på att visa min tacksam men jag är ju alltid bra på att skriva! :)

-ps; Mamma mitt i!

1 kommentar:

  1. Tack min älskade vän, jag skulle inte kunna se på medans ni sliter. Jag är ju äldre och har lite erfarenhet av sånt här/ kram carina

    SvaraRadera