tisdag 27 december 2011

Lite av inköpen igår!

En sak som jag känner att jag fyndade var denna blomman;




Bara 59.90:- !! Hoppas jag inte dödar den bara.. Men det ser ut som en överlevare! =P

Sen var det ju en annan sak! Har tittat på den så länge då vi varit i behov av fler tvättställningar! (vi har tre.. Två är sönder och den hela är lånad!)
Och denna verkar passa hos oss då tvättrummet inte är så stort;



Jag såg den i somras men "dumsnåla" evelina kom fram och tyckte att 179:- var ju dyrt!
Det var då jag köpte en billig på Ullared istället! Den är idag en av dom två söndriga! =P
Så igår var jag smart och köpte den "dyra" i stället!
Jag är så nöjd!
Här hoppas jag på att kunna hänga alla barnkläder!

Det bästa av allt?
Jag skruvade ihop den alldeles själv! :))
Nu ska jag inte skriva mer.. Nu ska jag tvätta! =D

-ps; Mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar