tisdag 13 december 2011

Förbaskade hosta!

Jag kommer starta detta inlägg (och avsluta) med;

"Peppar, peppar, tar i träd! "

Men jag har faktiskt inte haft en endaste VABdag under hela hösten! Inte en enda..

Men jag har väntat och väntat! På att dom dumma baskillusserna som garanterat snart kommer!
Men som tur i oturen så har dom bara den förbaskade hostan än så länge! Och den är inte att leka med den heller!

Inatt vaknade vi av att att Mille började spy i våran säng!
Inte illamående spy utan en spya som kom från den förbaskade hostan!

Sängen, Mille och jag blev nerspydda och bra team som jag och Ch är så var det bara att börja jobba!
Han fick duscha Mille medans jag fick byta sängkläder! :(

Nu ligger båda barnen utslagna i soffan och jag är lika trött jag!
Stackars Ch som får jobba idag i alla fall! Tur att det inte är hans resa utan bara hans hemmadag!
("bara" 06-19!)




Så;

"peppar, peppar, tar i träd! "
Jag längtar inte tills vinterkräksjukan..

-ps; Mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar