tisdag 27 december 2011

Snickare?

Igår var jag så stolt som kunde skruva ihop en tvättställning alldeles själv så idag ville jag fortsätta utmana mig!
Gick så där..

Först denna underbara spegeln som vi fick i julklapp!



Men efter 2 minuters funderingar så släppte jag projektet! Vet inte vart jag ska skruva så det är bäst och vänta in mannen i huset!

Nästa projekt var att hitta en lämplig plats åt cd-spelaren!
Ja! Vi har en cd-spelare och jag älskar den! Vet att det är ute, omodernt och fult men lite musik gör tvätten och disken mycket roligare!
Nu fick barnen nya stereos till sina rum så då kunde jag sno tillbaka denna! Bara en sak!
Vart ska den ståå??


Den kräver ju lite plats och just nu tar den halva köksbordet!
Jaja... Det löser sig väl!

Har ni fortfarande en cdspelare eller är det bara musik genom datan?

-ps; Mamma mitt i!

1 kommentar:

  1. En hylla på väggen till stereon kan funka/ carina

    SvaraRadera