fredag 16 december 2011

Förbjudet!!

Ja, förbjudet är det var det är!

I går var jag borta hela långa dagen! Först jobbet och sen Ullared!
Väl hemma skulle varor packas upp och efter det var jag helt slut! Men något fattades!

Vi slängde oss i soffan och tittade på Jägaren 2! Men fortfarande saknades något!

Mille kom ut och fick ligga i soffan hos oss! Kändes bättre men ännu inte helt!

Vi gjorde i ordning oss för natten och bäddade ner oss i sängen!
Mille fick sova hos oss och där låg vi alla tre och myste!

Då kom jag på vad jag saknade!!

Julius!

Så här kommer det förbjudna;

Ch (som en riktig gentleman!) hämtade en sovande Julius från hans varma säng och la honom jämte mig!
Nu var jag hel!! :)

Jag vet att det är förbjudet (och det är något vi aldrig gjort och kanske aldrig kommer göra igen) men efter en hel dag utan mina älskade ungar så är man liksom inte hel...
-ps; Mamma mitt i!

1 kommentar:

  1. Vad är förbjudet?? Att hämta sina barn och lägga dom bredvid sig?

    det bästa som finns är ha sina barn i sängen! (inte varje natt kanske) De växer upp så fort och vips så vill dom inte sova hos en längre så njut så länge de vill!!!

    SvaraRadera