söndag 26 februari 2012

Dag 3!

Mina föräldrar.

Min mamma är som dom flesta redan vet en väldigt viktig person för mig. Min egna bullmamma som ALLTID funnits där för mig.
Hon har alltid plats för mig, min familj och mina bröder och deras familjer!
Idag, rent spontant, fick vi middag hos henne. 16 pers.. äh "finns det hjärterum finns det stjärterum" som mamma alltid säger. "Gästerna först om dom hinner" är oxå en klassiker.
Älskar min mamma.

Pappa då? Jo.. han finns ju fortfarande hos oss men inte till 100 procent och det är synd.. kan jag tycka ibland! Han bor nära oss och barnen trivs med sin morfar men ändå funderar jag ibland på hur det skulle va om han inte hade varit sjuk och om han fortfarande bodde hemma. Förmodligen skulle han bo ute i garaget och meka med bilar precis som förr. Och alla barnbarnen skulle få en massa småmynt då och då till godis. Precis som jag och lillebror! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar