onsdag 8 februari 2012

Har aldrig varit någon stor shoppare!

Åker sällan in till stan och lägger halva lönen på kläder.
Har aldrig varit mitt intresse.
Tjej -1

Fast jag älskar att köpa kläder. Mycket och billigt. Jag älskar Ullared! :))

Men dålig är jag på att köpa kläder med som passar mig och min figur!
Ser en klänning som denna och tror i mitt huvud att den skulle sitta fint på mig. Men vet att det inte är sant.
Magen skulle lysa upp och armarna skulle ta all fokus med deras gigantiska storlek! :)

Äh.. Träna mer och sen kanske?

2 kommentarer:

  1. De ar jäkligt snyggt! men de är ju en perfekt morot ju!!! Till sommaren kan detta vara din om du ligger i lite!;-) De kalra du!!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. När du nått ditt mål så unna dig och gå in i en klädbutik där du kan få ett ärligt råd vad som passar din figur, och tar fram det fina/ carina

    SvaraRadera