måndag 27 februari 2012

Dag 4.

Det här åt jag idag!

En klassiker som jag i vanliga fall undviker då jag vet att folk inte bry sig. Men är det utmaning så är det! ;)
(tyvärr blev det inte den bästa dagen!)

Till frukost blev det en grov macka med skinka, brie och sallad. Ett glas juice och kaffe. Började bra..

Sen cheesecake hos brosan.
Pommes, bea, korv och sallad till middag.
Överbliven tårta till efterätt.
Och precis har jag svullat lite nötter och lite överblivet chips.

Förstår ni?? Jag är på väg åt fel håll. Bilen har fått fel på ratten, jag har blivit blind.. grädden är över nosen! Ja, ni fattar! Och nu blir det två långa dagar med kurs så gymmet åker läääängre och längre bort.

Fy på mig! Ny utmaning! Minst en timme promenad imorgon. MINST!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar