onsdag 29 februari 2012

Kunde sluta hemskt.

Igår. Inte med mig eller med barnen. Inte med Ch.. Nej inte med ett levande ting! Men med ett livsviktigt ting!

När jag kom hem efter kursen så upptäckte jag att min älskade iphone var borta! Hittade den inte.
Första tanken var att den nog hade ramlat ut i min "chafuörs" bil.
Ringde henne och bad henne lägga den på jobbet.
Men sen när jag stod färdig ute och skulle åka så hörde jag ett konstigt ljud. Tänkte att jag kanske borde kolla. På marken. Där jag hade hoppat ut från bilen.

Och där låg den. Alldeles ensam, blöt och ledsen.

Förstår ni vilket trogen iphone jag har fått? Jag har tappat den på betonggolv. (mer än en gång) jag har glömt den. Jag har skällt på den. Och nu detta! Men inte en repa!!

Jag älskar min iphone. Tack! :) för att du finns för mig och aldrig går sönder. Och jag lovar dig nu. Jag ska aldrig ner skälla på dig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar