fredag 3 februari 2012

Stolt mamma!

Idag blev det inte alls som planerat!

Vi skulle hälsa på Sandra m. familj och Erica!
Men i Sandras hus hade magsjukan hälsat på och Erica bestämde sig för att föda barn istället så det blev inte så!

Istället tog jag beslutet att bara vara hemma. Göra lite nytta och avsluta med lite gott till kvällen.


Vi åkte till affären för att handla och där fick pojkarna varsin 20-lapp av farfar och köpte sig lite godis!

Hemma igen så försökte jag vara en sån där förnuftig mamma så jag sa att dom skulle städa sitt rum och äta kvällsmat innan dom fick sitt godis!
Och utan att tjata så städade dom! :) rummet blev jättefint och jag känner mig så stolt! :))

Nu äter dom kvällsmat och jag ska dammsuga lite men sen blir det Fredagsmys! Välförtjänt Fredagsmys! :)



-ps; Mamma mitt i!

1 kommentar: