söndag 11 november 2012

Ännu en "fulltös" dag..

Jobbade!
Hem och bytte om.
Party hos Sandra!

Hem. Och nu disk!

Yeeeey!

Håret? Blev väl lite bättre när jag fick pyssla själv.. Men fortfarande för tunt i nacken.. :(



Och så var det Fars dag!
Min pappa (som alla vet) är ju lite dement. Men ändå så han vet vilka vi är och vidare..

Men ikväll (istället för att bli firad) så fick pappa åka till sjukhuset.
Gubben vill inte äta eller dricka! Och lungorna är så kollapsade som dom kan vara.. :'(
Så detta blev hans (och mammas) kväll..


Ibland tänker jag på hur det skulle varit om.. OM han inte blivit sjuk!
Tror han hade varit världens bästa morfar!
Det är inte roligt. Och inte är jag bättre..

Fast att han bor i samma ort som mig så besöker jag honom alldeles för lite. Skärpning Evelina!!
Bara jag som kan ändra på det..

Nu ska jag fortsätta med disken! Ha en mysig söndagskväll alla!!

-ps: mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar