söndag 18 november 2012

Har ni gjort era julkort än?

Börjar känna hur tiden springer iväg. Borde gjort dom för läääängesen!
Men med tanke på att jag inte gjort tackkorten än så är jag väl inte förvånad.

Suck!!

Har en idee hur jag vill ha dom.
Snö, kälke, söta och glada barn och en stilla fin hund med renhorn på huvet.

Tror ni jag kommer att få den perfekta bilden?

Njäää...

För att få denna bilden; (som knappt är perfekt den heller men halvblundande Mille och halvklädda bröder)

 
 ... så blev det ju som sagt ett par försök innan...

 
 En hund kan du inte bestämma över. Likadant med en Julius!!


Bråk, skrik och vägran! Så enkelt är det!

 
Så för att ta den perfekta bilden behöver jag;
 
Ha snö
Ha mutor
Ha dagsljus
Ha andra ungar
 
 
Näää... dom är perfekta. Men ni (småbarnsföräldrar) förstår vad jag menar.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar